درمان ریزش مو و افزایش رشد مو با فیلر مو

ریزش مو ممکن است به دلایل مختلفی نظیر سن، تغذیه، هورمون‌ها و… برای هرکسی اتفاق بیفتد؛ این امر می‌تواند زیبایی و اعتماد به نفس شما را تحت‌تأثیر قرارداده و باعث ایجاد هراس و نگرانی شود. اما جای نگرانی نیست در سال‌های اخیر نوآوری‌های زیادی در زمینه ترمیم مو صورت گرفته است که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به مزوتراپی مو و PRP مو اشاره کرد و جدیداً هم “فیلر مو” یا “هیر فیلر” که توجه بیشتری را به خود جلب کرده است.

این روش‌های درمانی، دنیای درمان ریزش مو را کاملاً اصلاح کرده‌اند که نتایج فوری را بر جای می‌گذارند، اما در این میان فیلر مو پتانسیل بیشتری را به عنوان یک درمان قوی، برای ریزش مو دارد و برای کسانی که موهای نازک دارند و مایلند موهای پرپشت تر و ضخیم‌تری داشته باشند، عالی است.

تزریق فیلر مو از جمله خدماتی است که در کلینیک زیبایی و لاغری دکتر پرستو مهدویه با استفاده از بهترین فیلر مو در جهان و در محیطی استریل برای زیباجویان محترم ارائه می گردد. برای درمان ریزش مو و برنامه درمانی رشد مجدد مو از هم اکنون باید شروع کنید تا رؤیای موهای پرپشت شما به حقیقت بپیوندد.

فیلر مو چیست

فیلر مو چیست

فیلر مو یک ژل تزریقی است که حاوی تمام مواد مغذی که از ریزش مو جلوگیری کرده و به تقویت سلول‌های مو و احیای پوست سر کمک می‌کند، می‌باشد. فیلر مو یا هیر فیلر یکی از جدیدترین فناوری‌های مؤثر برای درمان مشکلات مو از جمله ریزش مو و نازک شدن مو است و به عنوان قوی‌ترین محصول در این زمینه در بازار جهانی شناخته شده است.

در کلینیک دکتر پرستو مهدویه از چه فیلر مو استفاده می‌شود

در کلینیک دکتر پرستو مهدویه از فیلر موی DR.CYJ که توسط شرکت CAREGEN ساخته شده است و اولین فیلر مو تولید شده در جهان است، استفاده می‌شود. فیلر موی DR.CYJ پس از 13 سال تحقیق که توسط تیمی از دانشمندان به سرپرستی دکتر چانگ یانگ جی در مورد نقش بازدارنده عوامل رشد و پپتیدهای بیومیمتیک در رشد ناکافی مو انجام شد، در سال 2016 با موفقیت به بازار عرضه شد. این فیلر دارای نشان CE (CE 2265) است.

بهترین و موثرترین فیلر مو
ترکیبات فیلر مو

فیلر مو DR.CYJ از چه موادی تشکیل شده است

فیلر مو DR.CYJ حاوی 7 پپتید ثبت شده است که هر پپتید کارایی خود را در روند رشد مجدد و ریزش مو ایفا می‌کند و به شرح زیر هستند:

  • Oligopeptitde-54: ریزش مو را متوقف می‌کند.
  • Decapeptide-18: تشکیل سلول‌های مویی جدید را تحریک می‌کند.
  • Decapeptide-10: پوست سر و ریشه مو را تغذیه می‌کند.
  • Octapeptide-11: تولید کلاژن جدید را تحریک می‌کند.
  • Oligopeptitde-71: از سفید شدن موها جلوگیری می‌کند.
  • Decapeptide-28: باعث شروع شدن مرحله رشد مو می‌شود.
  • Octapeptide-2: از سلول‌های مو در برابر استرس، اشعه‌های مضر UV و سایر عوامل مضر خارجی که باعث مرگ فولیکولی مو می‌شوند، محافظت می‌کند.
  • Hyaluronic Acid: فولیکول‌های مو را به شدت مرطوب می‌کند، فیبروبلاست‌ها را تحریک می‌کند.

فیلر مو DR.CYJ چگونه عمل می‌کند

فیلر مو DR.CYJ براساس “تکنولوژی انتشار پایدار” ساخته شده است و پس از تزریق، که به صورت نقطه‌ای و مستقیما در ناحیه مورد نظر انجام می‌شود، به آرامی ماده فعالی را آزاد می‌کند که مواد مغذی را در پوست سر و ریشه مو برای ایجاد موهای سالم‌تر، قوی‌تر و ضخیم‌تر تأمین می‌کند. (این فیلر مو بعد از هر تزریق به مدت 2 هفته به طور منظم و پایدار به انتشار مواد مغذی می‌پردازد)

یکی از ویژگی‌های ریزش مو که در اشکال مختلف آلوپسی مشاهده می شود، مدت کوتاه آناژن، به ویژه مرحله رشد مو است. این مرحله در شرایط آلوپسی بسیار کوتاه است و در نتیجه رشد ناقص و چرخه زندگی کوتاه مو را ایجاد می‌کند. فیلر موی DR.CYJ با فرمول خاص خود قادر است تا فاز آناژن مو را گسترش و از ریزش مو جلوگیری کند. این فیلر گردش خون را در پوست سر تقویت کرده و به فولیکول‌ها کمک می‌کند تا دوباره احیا شوند و باعث رشد مجدد مو و قویتر شدن آن‌ها می‌شود.

نحوه عملکرد فیلر مو در بدن
فیلر مو DR.CYJ برای چه افرادی مناسب می باشد

فیلر مو DR.CYJ برای چه افرادی مناسب می‌باشد

  • افرادی که به دنبال رشد سریع مو و افزایش حجم مو هستند.
  • برای بهبود و تقویت موهای آسیب دیده.
  • برای خانم‌ها و آقایانی که موهای ضعیف و نازکی دارند.
  • برای درمان ریزش مو، نازک‌شدن مو و آلوپسی آندروژنیک
  • برای زنان و مردان که دچار طاسی شده‌اند.
  • افرادی که کاشت مو دارند و می‌خواهند چرخه عمر کاشت خود را افزایش دهند.
  • برای دستیابی به یک اثر هم افزایی، زمانی که همراه با سایر اقدامات برای کاهش ریزش مو استفاده می‌شود.

سؤالات متداول

تزریق فیلر مو روشی غیرتهاجمی و غیرجراحی است که بدون بیهوشی انجام می‌شود.

تعداد دقیق جلسات تزریق فیلر با توجه به ارزیابی و شدت مشکلات مو تعیین می‌شود اما به طور کلی می‌توان گفت تزریق فیلر مو در 8 جلسه توصیه می‌شود.

تزریق فیلر مو، هر دو هفته یکبار انجام می‌گیرد.

اولین نتایج حاصل از تزریق این فیلر مو، بعد از 15 روز ظاهر می‌شود.

ماندگاری نتایج در افراد مختلف، متفاوت است. اما معمولا تا یک سال ماندگاری دارد.

تزریق فیلر با سوزن ظریف انجام می‌شود، اما با توجه به اینکه آستانه درد افراد متفاوت است، ممکن است با توجه به تشخیص پزشک از بی‌حسی موضعی استفاده شود تا عملاً هیچ دردی حس نشود.

فیلر مو DR.CYJ فقط حاوی پپتیدهای ثبت شده بین‌المللی هستند که فواید زیادی دارند و پس از درمان هیچ آسیبی به بدن بیمار وارد نمی‌کنند. بنابراین فیلر مو هیچگونه عارضه جانبی نخواهد داشت، فقط در برخی افراد ممکن است قرمزی خفیف، کبودی و خارش در ناحیه تزریق ظاهر شود که بعد از 72 ساعت برطرف خواهد شود. اما باید در نظر داشته باشید که تزریق فیلر باید توسط پزشک متخصص و در کلینیک‌های معتبر باید انجام شود.

پروژه‌های مرتبط