لاغری موضعی و رفع سلولیت با مزوتراپی لاغری

ممکن است شما هم علیرغم پیروی از رژیم‌ غذایی صحیح و ورزش منظم برای داشتن اندام ایده‌آل و تلاش برای شیک و جذاب کردن آن، در برخی از نواحی بدن چربی‌های انباشته‌شده و سلولیت داشته باشید که در مقابل تلاش‌های شما مقاوم بوده و رفع نمی‌شوند.

اما نگران نباشید، مزوتراپی لاغری تکنیکی است که با استفاده از آن می‌توان از شر چربی‌هایی که در برابر رژیم غذایی و ورزش هم سرسخت هستند، خلاص شد. مزوتراپی لاغری همانند لاغری موضعی با کرایو لیپولیز و کویتیشن(روبولکس) روشی موثر، غیرتهاجمی و بدون نیاز به عمل جراحی است که باعث حذف چربی و سلولیت نواحی خاصی از بدن می‌شود.

مزوتراپی لاغری یکی از خدماتی است که در کلینیک دکتر پرستو مهدویه، با استفاده از معتبرترین برندهای کوکتل مزوتراپی و پیشرفته‌ترین دستگاه مزوگان برای زیباجویان محترم ارائه می‌گردد.

مزوتراپی لاغری چیست

مزوتراپی لاغری چیست

مزوتراپی تکنیکی است که در سال 1952 توسط دکتر میشل پیستور ابداع شد تا داروها به صورت دقیق زیر پوست و مناطقی از بدن که به آن نیاز دارد، تزریق شود. یکی از کاربردهای مزوتراپی، لاغری موضعی است که در آن مواد مزوتراپی به ناحیه‌ای که بدن بیش از حد در آن چربی ذخیره می‌کند، تزریق می‌شود.

مواد مزوتراپی که ویژگی‌های ضد سلولیت و چربی‌سوزی دارند، چربی‌ها و سلولیت‌های زیر پوست را مورد هدف قرار داده و پیوند بین‌مولکولی آن‌ها را تجزیه و از حالت جامد به مایع تبدیل می‌کنند، سپس بدن این چربی‌ها را در طول چند هفته تا چند ماه بوسیله سیستم تصفیه‌ طبیعی ضایعات مانند کبد و روده‌ها دفع می‌کند.

از موارد کاربرد مزوتراپی می‌توان به لاغری موضعی و فرم دهی، رفع پف چشم و غبغب، از بین بردن سلولیت‌‏های توده‌ای، رفع چربی‌های باقیمانده پس از لیپوساکشن اشاره کرد. مزوتراپی لاغری می‌تواند به عنوان بهترین جایگزین برای لیپوساکشن‌ها عمل کند.

مناطق مورد درمان با مزوتراپی لاغری

  • غبغب
  • بازوها
  • شکم
  • پهلو
  • پاها
  • باسن
مناطق مورد درمان با مزوتراپی لاغری
بهترین کوکتل مزوتراپی لاغری

در کلینیک دکتر پرستو مهدویه از چه کوکتل مزوتراپی لاغری استفاده می‌شود

در کلینیک دکتر پرستو مهدویه از بهترین مواد مزوتراپی که تولید شرکت‌های معتبر دارویی به شرح زیر است، استفاده می‌شود:

کوکتل مزوتراپی لاغری INNOAESTHETICS

کوکتل مزوتراپی لاغری اینواستتیک ساخت شرکت INNOAESTHETICS اسپانیا بوده که با بیش از یک قرن تجربه در زمینه تولید محصولات حرفه‌ای با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی پیشرو بوده است و توانسته محصولاتی را ارائه کند که تغییرات چشمگیری در کانتورینگ و فرم‌دهی بدن مصرف‌کنندگان ایجاد می‌کند.

کوکتل مزوتراپی لاغری اینواستتیک سلول‌های چربی ذخیره‌شده بدن را تجزیه کرده و با تحریک زنجیره لیپولیز که منجر به کاهش بافت چربی می‌شود، باعث از بین‌بردن چربی‌های موضعی و درمان سلولیت و موجب فرم دهی یا کانتور بدن می‌شود.

کوکتل مزوتراپی لاغری MCCM

کوکتل مزوتراپی لاغری MCCM ساخت کشور اسپانیا بوده و با توجه به ترکیبات فعالی که دارد نظیر: کافئین و ارگانیک سیلیکون به عنوان یک داروی قدرتمند برای کاهش سلولیت عمل می‌کند. خواص لیپولیتیک این کوکتل منجر به ایجاد لاغری مؤثر برای فرد مصرف‌کننده خواهد شد.

در کلینیک دکتر پرستو مهدویه مزوتراپی لاغری به چه روشی تزریق می‌شود

تزریق مواد مزوتراپی در کلینیک دکتر پرستو مهدویه با استفاده از دستگاه مزوگان صورت می‌پذیرد. تزریق با دستگاه مزوگان بدون آسیب رساندن به اپیدرم پوست، صورت گرفته و به همین دلیل بدون درد، ایجاد زخم، عفونت و تورم انجام می‌شود. با استفاده از این دستگاه، دارو به صورت خودکار و سریع در طول درمان مزوتراپی و به آرامی و ملایمت تزریق می‌شود که نتایج مزوتراپی را بسیار مؤثر می‌سازد.

در تزریق مواد مزوتراپی با این دستگاه تنظیمات لازم به گونه‌ای انجام می‌گیرد که در هر بار تزریق، مقدار دوز دارو تعیین‌شده به طور دقیق در ناحیه مورد نظر تزریق شود، همچنین با دستگاه مزوگان عمق سوزن از ابتدا تعیین‌شده و به این ترتیب، برای نواحی موردنظر عمق نفوذ سوزن، به یک اندازه نفوذ می‌کند که در مزوتراپی دستی این عمل تقریباً غیر ممکن است.

مزوگان

سؤالات متداول

مزوتراپی لاغری روشی بی‌خطر و غیرتهاجمی برای از بین‌بردن چربی‌ها و سلولیت است که از طریق تزریق انجام می‌گیرد و نیاز به عمل جراحی و بیهوشی ندارد.

تعداد جلسات مورد نیاز با توجه به ناحیه مورد نظر، شدت چاقی و نتیجه‌ای که زیباجو در نظر دارد تعیین می‌شود. اما به طور کلی برای کسب نتیجه به 3 الی 4 جلسه نیاز هست.

هر جلسه مزوتراپی برای لاغری به تنهایی حدود 30-15 دقیقه طول می‌کشد.

جلسات مزوتراپی اگر به صورت هفتگی انجام شود، بسیار مؤثر خواهد بود؛ اما می‌توان آن را یک هفته در میان هم انجام داد.

فرآیند دفع چربی‌ها در طول چند ماه ادامه خواهد داشت، اما به طور متوسط، زیباجویان پس از دو الی سه جلسه متوجه بهبود قابل مشاهده‌ای خواهند بود؛ در شرایط خاص برخی زیباجویان پس از اولین جلسه نتایج را مشاهده می‌کنند.

نتایج حاصل از مزوتراپی لاغری، چنانچه فرد رژیم غذایی و برنامه ورزش خود را حفظ کند، دائمی خواهد بود.

مانند هر روش پزشکی ممکن است محدودیت‌های خاصی در مورد اینکه چه کسی می‌تواند مزوتراپی را برای لاغری موضعی و کانتورینگ بدن دریافت کند، وجود داشته باشد. در کلینیک دکتر پرستو مهدویه برای حفظ سلامت شما یک ارزیابی پزشکی انجام خواهد گرفت تا مؤثر بودن و ایمن بودن آن برای شما مشخص گردد.

مزوتراپی لاغری غیرتهاجمی بوده و بعد از انجام آن نیاز به بستری شدن، استراحت و مراقبت خاصی نخواهد بود و فرد می‌تواند فعالیت‌های روزانه خود را انجام دهد.

چنانچه مزوتراپی در یک کلینیک معتبر و توسط افراد متخصص صورت پذیرد هیچ‌گونه عوارض جانبی تهدیدکننده نخواهد داشت. در برخی از افراد ممکن است مواردی نظیر حالت تهوع، قرمزی و خارش در ناحیه تزریق رخ دهد که ظرف چند روز برطرف خواهد شد.

پروژه‌های مرتبط