لیزر موهای زائد با دستگاه ای لایت (E-light)

اگر از اصلاح دائم موهای زائد خود خسته شده‌اید و به دنبال راه‌حل مناسب هستید، لیزر موهای زائد گزینه‌ای است که ارزش بررسی کردن را دارد. این روش یکی از رایج‌ترین و مؤثرترین روش‌ها برای حذف موهای زائد است اما باید توجه داشت که انتخاب نوع دستگاه باید مطابق با پوست و موی شما صورت گیرد تا بهترین نتیجه حاصل گردد.

در کلینیک دکتر پرستو مهدویه خدمات لیزر موهای زائد علاوه بر ارائه با دستگاه لیزر Ice Platina Plus همچنین با دستگاه ای لایت که نسل جدید دستگاه‌های زیبایی است، هم ارائه می‌گردد تا طیف گسترده‌ای از تایپ‌های مختلف پوست و مو را در برگرفته و خدمات لیزر موهای زائد دقیقاً مطابق با پوست و موی زیباجویان ارائه شود که بهترین نتیجه حاصل گردد.

اساس عملکرد دستگاه ای لایت برای حذف موهای زائد چیست

اساس عملکرد دستگاه ای لایت برای حذف موهای زائد چیست

E-light جزء جدیدترین مکانیزم‌های IPL می‌باشد که برای حذف موهای زائد، سه فناوری فرکانس رادیویی(RF)، نور پالسی شدید(IPL) و تکنولوژی سرمایشی تماس سطحی را با هم ترکیب کرده است. مزیت این ترکیب نفوذ به عمق بیشتر بوده بدون اینکه سوختگی یا آسیبی به پوست وارد شود. این امر منجر به کارایی 3 برابر بیشتر ایلایت نسب به IPL به تنهایی شده است و می‌توان گفت ایمنی و اثر ایلایت، انقلابی را در زمینه لیزر موهای زائد به وجود آورده است.

در این دستگاه ابتدا IPL یک پالس انرژی که دقیقا پالس‌های کنترل شده‌ای هستند که توسط فولیکول‌های مو جذب می‌شود، را منتشر می‌کند. این نور و انرژی شدید به انرژی گرمایی تبدیل شده و ناحیه هدف را گرم می‌کند به این ترتیب مسیری حرارتی برای عبور انرژی فرکانس رادیویی به دست می‌آید. سپس انرژی فرکانس رادیویی(RF) مستقیماً به فولیکول‌های مو(فولیکول شامل کیسه‌های کوچکی درون پوست است که مو در آن جا رشد می‌کند) می‌رسد و آن‌ها را از بین می‌برد.

تکنولوژی سرمایشی تماس سطحی به کار رفته در دستگاه ای لایت ناراحتی و عوارض گرمای زیاد را از بین می‌برد تا در طول درمان دردی حس نشود و به این ترتیب نتایج بهتری حاصل گردد.

دستگاه ای لایت تنها دستگاه پیشرفته‌ای است که علاوه بر حذف موهای زائد، به دلیل استفاده از امواج رادیویی امکان جوانسازی پوست را به طور همزمان ایجاد می‌کند، چون این فناوری تولید دوباره کلاژن و الاستین را در پوست تحریک می‌کند و باعث افزایش قابلیت ارتجاعی و استحکام پوست و نرم و لطیف شدن آن می‌شود.

دستگاه ای لایت دارای استاندارد CE پزشکی اتحادیه اروپا است و قابلیت تنظیم برای انواع پوست و مو به روش حرفه‌ای را دارد .

حذف موی زائد با دستگاه ای لایت برای چه افرادی مناسب می‌باشد

حذف موی زائد با دستگاه Elight تقریباً برای هر فردی با هر رنگ و نوع مو و پوستی، حتی برای افراد سالخورده یا پوست‌های حساس مناسب می‌باشد. این دستگاه می‌تواند به بهترین شکل موهای به رنگ سفید، خاکستری، بور و قرمز را مورد هدف قرار دهد و بسیار مناسب برای از بین بردن موهای زائد کرکی و ظریف است. در واقع این تنها روشی است که برای رفع موهای زائد بور و کرکی مؤثر است.

حذف موی زائد با دستگاه ای لایت برای چه افرادی مناسب می باشد
دستگاه ایلایت برای چه نواحی از بدن مناسب مناسب می باشد

دستگاه ای لایت برای چه نواحی از بدن مناسب مناسب می‌باشد

با استفاده از دستگاه ای لایت، می‌توان موهای زائد را از تمام نواحی بدن برداشت.

سؤالات متداول

تعداد جلسات حذف موهای زائد با دستگاه ای لایت به نوع مو، تراکم و پوست بستگی دارد و برای تمام افراد یکسان نیست اما به طور معمول 10 جلسه برای به دست آوردن نتایج مطلوب مورد نیاز است.

فاصله جلسات با توجه به عوامل فردی و واکنش بدن مشخص می‌شود، اما به طور معمول برای ناحیه صورت بازه 20 تا 30 روزه توصیه می‌شود و برای سایر نواحی، بازه یک ماهه توصیه می‌شود.

لیزر بخش‌های کوچک چند دقیقه طول می‌کشد، اما برای لیزر نواحی بزرگتر به زمانی حدود یک ساعت یا بیشتر نیاز است.

در کلینیک زیبایی دکتر پرستو مهدیه به دلیل انتخاب صحیح پارامترهایی نظیر طول موج و مدت تابش و همچنین تکنولوژی سرمایشی به کار رفته داخل خود دستگاه، عوارض جانبی به ندرت ممکن است ایجاد شود. با این حال احتمال دارد در برخی از زیباجوایان قرمزی و ورم مختصری در ناحیه درمان مشاهده شود که ظرف چند ساعت برطرف خواهد شد.

با توجه به اینکه تحمل هر فرد متفاوت است ممکن است کمی احساس درد حس شود که برای نواحی حساس می‌توان از بی حسی موضعی استفاده کرد.

استفاده از دستگاه ای لایت برای حذف موی زائد دوره نقاهت ندارد و شما می‌توانید به فعالیت‌های روزانه خود برگردید.

پروژه‌های مرتبط