لیزر موهای زائد با پیشرفته‌ترین دستگاه لیزر Ice Platina Plus

همه ما به دنبال روشی برای رفع موی زائد خود هستیم که موثر، سریع و راحت باشد. در بین روش‌های موجود در دنیا، لیزر موهای زائد یکی از بهترین و پرطرفدارترین روش‌ها برای رهایی از موهای زائد می‌باشد. اما برای کسب نتیجه مطلوب باید از دستگاه لیزری استفاده کنیم که متناسب با رنگ پوست و موی ما بوده و در کلینیک معتبر همراه با تکنسین مجرب انجام شود.

از اینرو ما در کلینیک دکتر پرستو مهدویه خدمات لیزر موهای زائد با پیشرفته‌ترین دستگاه لیزر آیس پلاتینا پلاس که دارای دقت بالایی بوده و قابلیت تغییر طول موج متناسب با انواع پوست و مو را دارد، در محیطی استریل و با کادر مجرب ارائه می‌دهیم.

اساس عملکرد دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟

اساس عملکرد در روش لیزر استفاده از پرتوهای متمرکز نور برای از بین بردن فولیکول‌های مو است. در این روش نور لیزر به صورت مستقیم به فولیکول مو(فولیکول شامل کیسه‌های کوچکی درون پوست است که مو در آن جا رشد می‌کند) برخورد کرده و با استفاده از گرما، این کیسه‌های کوچک را نابود و تخریب می‌کند و موجب عدم رشد مجدد مو می‌شود.

لیزر موهای زائد
عملکرد-دستگاه-آیس-پلاتینا-پلاس

در کلینیک دکتر پرستو مهدویه از چه دستگاه لیزری استفاده می‌شود

در کلینیک دکتر پرستو مهدویه از دستگاه لیزر الکس دایود ان دی یگ Ice Platina Plus استفاده می‌شود. این دستگاه تمامی تکنولوژی سه دستگاه الکساندرایت، Diode و Nd:YAG را در خود جای داده است، یعنی هر 3 طول موج دستگاه‌های نامبرده شده را دارد و برای انواع مو (کرکی تا ضخیم) و انواع رنگدانه‌های پوستی (روشن تا تیره) مناسب است و با تغییر فرکانس مناسب با پوست و موی شما می‌تواند به بهترین نحو ممکن به ساختار و عمق پوست شما نفوذ نماید، تا موهای زائد شما را از بین ببرد. سایر ویژگی‌های این دستگاه به شرح زیر می‌باشد:

بهره‌گیری از طول موج‌های ترکیبی

موردی که این دستگاه لیزر را از نمونه‌های مشابه متمایز می‌کند، بهره‌گیری از طول موج ترکیبی است. در اغلب دستگاه‌های لیزر دایود، از طول موج ۸۰۸ نانو‌متری برای حذف موهای زائد بدن استفاده می‌شود. اما این دستگاه، با اضافه کردن طول موج ۷۵۵ نانومتر و ترکیب آن با ۸۰۸ نانومتر، به سیستمی ما بین دو دستگاه لیزر دایود و الکساندرایت تبدیل شده است. در نتیجه ویژگی منحصربه‌فردی برای دستگاه ایجاد نموده است.

سیستم خنک‌سازی پیشرفته

این دستگاه مجهز به سیستم خنک‌سازی نیمه‌هادی ساخته‌شده در ایالات‌متحده است که عملاً درمان را بدون درد می‌کند.

دارای سرعت بالا

جلسات درمانی با حداکثر سرعت 20 هرتز، بسیار سریع انجام می‌شوند و موجب کاهش زمان لیزر تا 45 درصد می‌شود.

دارای گواهی استاندارد

این دستگاه دارای استاندارد طلایی لیزر بوده و منبع قدرت آن توسط LASER TUV تایید شده است.

انواع طول موج دستگاه لیزر ICE Platina Plus برای چه پوست‌هایی مناسب می‌باشد

طول موج 755nm Alex (طول موج دستگاه الکساندرایت)

این طول موج برای افرادی که داری پوست روشن و موهای نازک و کم‌پشت هستند انتخاب می‌شود. همچنین این طول موج به دلیل نفوذ سطحی بیشتر برای از بین بردن موهای باقیمانده در آخرین جلسات، به ویژه موهای بالای لب و ابرو مؤثر است.

طول موج 808nm Diode (طول موج دستگاه دایود)

طول موج 808 نانومتر برای رفع موهای زائد تمام فنوتیپ های پوستی به ویژه افراد با تراکم مو زیاد و برای جلسات اول مؤثر است. این طول موج با قابلیت نفوذ عمیق برای نواحی بدن از جمله: دست‌ها، پاها، گونه‌ها و ریش ایده آل است.

طول موج 1064nm ND:Yag (طول موج دستگاه ان دی یگ)

طول موج 1064 نانومتر، عمیق‌ترین نفوذ به فولیکول مو را ارائه می‌دهد و برای رفع موهای زائد افراد با پوست‌های تیره و برنزه مؤثر است. این طول موج همچنین برای از بین بردن موهای فرورفته سطحی در قسمت سر، حفره‌های بازو و نواحی شرمگاهی مؤثر می‌باشد.

سؤالات متداول

انتخاب صحیح پارامترهای مربوط به دستگاه لیزر، یعنی طول موج و مدت تابش به همراه استفاده از تکنیک‌های مناسب خنک‌سازی پوست، باعث به حداکثر رسیدن تاثیر لیزر و به حداقل رسیدن عوارض لیزر می‌شود.

در کلینیک تخصصی زیبایی دکتر پرستو مهدویه با توجه به نوع پوست و موی شما، با استفاده از لیزر الکس دایود ان دی یاگ که دارای سه طول موج برای انواع پوست روشن تا تیره است، مناسب‌ترین طول موج برای لیزر انتخاب می شود و با توجه به سیستم خنک‌کنندگی پرقدرتی که دارد، هیچ‌گونه عوارضی از جمله سوختگی، لک و … را وجود نخواهد داشت. همچنین دوره نقاهت ندارد و شما می‌توانید فوراً به فعالیت‌های روزمره خود برگردید.

دستگاه ICE Platina Plus با استفاده از تکنولوژی تابش و خنک‌کنندگی منحصربه‌فردی که دارد علاوه بر اینکه اشعه لیزر، به بهترین نحو به پوست شما نفوذ می‌کند و فولیکول مو را تخریب می‌کند، به بافت‌های اطراف و عصب‌های اطراف فولیکول هیچ آسیبی نمی‌رساند و عملاً دردی حس نخواهید کرد.

این دستگاه برای هر ناحیه‌ای از بدن مانند نواحی حساس یا نواحی که دسترسی به آن‌ها سخت است، ایده آل می‌باشد.

تعداد جلسات با توجه به پوست و موی شما تعیین می‌شود. اما به طور کلی با استفاده از این دستگاه به 5 الی 6 جلسه لیزر نیاز است.

طی درمان‌های انجام شده و نتایج بالینی بدست آمده، پس از ۱ یا ۲ جلسه، در تمام موارد کاهش مو بیش از ۳۰٪ تا ۵۰٪ گزارش شده است و در بیش از ۹۵٪ موارد کاهش موها بیش از ۸۰٪، پس از ۳ تا ۵ جلسه درمان گزارش شده است همچنین موها ظریفتر، سبک‌تر، کمتر و همچنین روند رشد آنها کاهش یافته است.

فاصله بین جلسات با توجه به ناحیه مورد نظر در کلینیک دکتر پرستو مهدویه مشخص می‌گردد.

پروژه‌های مرتبط